Tabačka Kulturfabrik Terra incognita Spišský Jeruzalem

Takmer polovica cestujúcich využila svoje online predplatné vďaka digitálnemu jednotnému trhu

Práve dnes je to už rok od momentu, kedy Európania získali vďaka nariadeniu o prenosnosti online obsahových služieb možnosť cestovať po celej EÚ a využívať pri tom svoje predplatné filmov, športových podujatí, elektronických kníh, videohier alebo hudobných služieb.

Práve dnes je to už rok od momentu, kedy Európania získali vďaka nariadeniu o prenosnosti online obsahových služieb možnosť cestovať po celej EÚ a využívať pri tom svoje predplatné filmov, športových podujatí, elektronických kníh, videohier alebo hudobných služieb. 

Z nového prieskumu Eurobarometra vyplýva, že túto možnosť využilo 49 % ľudí a 52 % Európanov si ju uvedomuje. Vo všeobecnosti považuje predplatený online obsah 55 % respondentov ako službu, ktorá predstavuje dobrý pomer medzi kvalitou a cenou. Viac informácií nájdete na tejto stránke. Celý prieskum je k dispozícii tu.

Podrobnosti:
Prieskum Eurobarometra
 

Autor/zdroj: Archív KSK
Zverejnil: Ing. Peter Kupčík
Vytvorené: 01.04.2019 06:00
Upravené: 03.11.2022 14:42