[Zobrazuje sa optimalizovaná verzia stránky pre slabo vidiacich alebo špecializované či staršie prehliadače.] Prejsť na pôvodnú verziu...
Pokračuj v čítaní alebo preskoč na menu. Ďalšie možnosti: Začiatok stránky; Zoznam sekcií; Vyhľadávanie; Pätičkové informácie.
Miesto: BruselNariadenie je súčasťou opatrení Komisie na ochranu integrity volieb a podporu otvorenej demokratickej diskusie. Podľa týchto nových pravidiel bude musieť mať politická reklama jasné označenie spolu s informáciami kto a koľko za ňu zaplatil, s ktorými voľbami, referendom alebo regulačným procesom súvisí, a či cieli na určitú skupinu voličov. Občania tak budú môcť rozlíšiť komunikáciu zameranú na ovplyvnenie ich politických názorov a rozhodnutí. Techniky cielenia a zosilňovania vplyvu budú dostupné len pre internetovú politickú reklamu založenú na osobných údajoch zhromaždených od dotknutej osoby s jej súhlasom, pričom sa zakáže používanie citlivých osobných údajov. Obmedzí sa tým ich zneužívanie na možnú manipuláciu voličov. Všetky internetové politické reklamy budú dostupné v online archíve reklám. Tri mesiace pred voľbami sa zakážu sponzorované reklamy z krajín mimo EÚ.
Podrobnosti:
Koniec obsahu.
Pokračuj v menu alebo choď do inej sekcie.
Pokračovanie menu:
Copyright © 2024
Správa majetku KSK. Všetky práva vyhradené.
.
Koniec stránky.